Sprawdź dlaczego analityka danych przyda się w Twoich działaniach!
Jesteś odpowiedzialny za marketing w klubie lub marketing zawodnika? Planujesz nowe akcje? Zastanawiasz się, jaka będzie najskuteczniejsza kampania marketingowa dla Was? Chcesz zbudować profesjonalną ofertę sponsorską? A może zastanawiasz się w jaki sposób można zebrać dane o kibicach? Poniżej przeczytasz, co możemy Ci zaoferować.
Poznaj swojego kibica
Czy dobrze znasz swojego kibica? Strategia marketingowa celuje właśnie w niego? Pomożemy Ci.
Ulepsz swój wizerunek
Chcesz trafić do nowych kibiców? Chcesz zatrzymać dotychczasowych? O tym decyduje wizerunek klubu. Pomożemy Ci go określić.
Stwórz odpowiednią strategię
Masz nowy pomysł na strategię marketingową lub ofertę sponsorską? Nie podejmuj decyzji pochopnie. Nie wróż ``z fusów`` - Analizuj!
Ważne etapy budowania marki klubu, organizacji lub zawodnika
Poznaj 3 elementy, które mogą sprawić, że Twój klub, organizacja lub Ty jako zawodnik zwiększysz swoje przychody zarówno wśród kibiców, jak i wśród Sponsorów.
Poznaj kibica
Wiesz kim jest Twój kibic? Ile ma lat, jakie ma przychody, czym się interesuje?
Przekonaj do powrotu!
Poznaj przyczyny nieobecności kibica na stadionie - i zniweluj je, gdy możesz!
Poznaj mieszkańców
Poznaj mieszkańców, którzy mogą być Twoimi nowymi kibicami. Przekonaj ich!
Czy posiadasz system CRM zbierający dane kibiców?
Gromadzisz informacje o potencjalnych sympatykach? Jeśli tak – zapytaj co możemy zaoferować. Jeśli nie – zrób to tym bardziej. Odkryjemy nowe możliwości zestawiając wewn. zasoby informacyjne z danymi z badań rynkowych.
Co możesz zyskać podejmując współpracę z nami?
Niezależnie od wybranego sposobu działań – poprzez przeprowadzenie badań lub analizie obecnych danych poszerzymy Twój zakres możliwości.
Korzyści płynące z danych!
Bazy danych to bardzo często niewykorzystany potencjał. Zrób krok w przód, poddaj je profesjonalnej analizie i zyskaj cenne wskazówki do wykorzystania w relacji między Tobą, a kibicami.
WYSOKA SKUTECZNOŚĆ
Profesjonalna analiza kluczem do sukcesu!
Zgodnie z konwencją statystyczną, usuwamy wartości odstające (przypadkowe i nierealne).
Staranny dobór próby losowej w połączeniu ze standaryzowanym kwestionariuszem umożliwia trafne formułowanie wniosków. Dzięki założonej metodologii z 95% pewnością osiągamy 2% błędu statystycznego.