Sprawdź dlaczego analityka danych przyda się w Twoich działaniach!
Wchodzisz na nowy rynek? Projektujesz nowy produkt? Zastanawiasz się, jaka będzie najskuteczniejsza kampania marketingowa dla Twojej firmy? Chcesz wiedzieć jaka będzie optymalna cena Twojego produktu? A może wolisz się rozeznać w działaniach konkurencji lub zastanawiasz się w jaki sposób można zebrać dane o Twoich klientach?
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2020/05/oferujemy.png)
Przeczytaj co możemy Ci zaproponować!
Zamienianiamy dane, często rozproszone i nieoczywiste w wiedzę przekładającą się na wzrost sprzedaży, większą efektywność przedsiębiorstwa, czy lepszą jakość działania organizacji.
Informacja kluczowa dla Twojego biznesu może kryć się zarówno w tabeli rejestrującej klientów jak i w swobodnej wypowiedzi konsumenta na Facebooku. Niektóre dane trzeba dopiero wydobyć. Od tego jesteśmy.
6 segmentów, w których możemy pomóc Twojemu biznesowi/projektowi
![2](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/2-2.png)
Poznaj swojego klienta
Czy dobrze znasz swojego klienta? Czy strategia marketingowa Twojej firmy celuje właśnie w niego?
![3](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/3-2.png)
Reaguj szybko na zmiany
Chcesz zyskać przewagę? Nie wystarczy intuicja. Musisz szybko odpowiadać na zmiany na rynku.
![4](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/4-2.png)
Poznaj szanse/zagrożenia
Chcesz wiedzieć, co stoi na przeszkodzie Twojego sukcesu? A może chcesz poznać swoje szanse?
![5](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/5-2.png)
Wejdź na nowy rynek
Wchodzisz na nowy rynek ze swoim produktem? Nie podejmuj decyzji pochopnie. Analizuj swoją szansę.
![6](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/6-2.png)
Popraw swój wizerunek
Chcesz trafić do nowych klientów? Chcesz zatrzymać dotychczasowych? O tym decyduje wizerunek marki.
![7](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/7-2.png)
Poznaj optymalne ceny
Jaka cena będzie najlepsza dla Twojego produktu, by zrównoważyć popyt i podaż? Sprawdzimy.
![12](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/09/12-1.png)
Szukasz skutecznej metody na maksymalizacje zysku?
Staranny dobór próby losowej w połączeniu ze standaryzowanym kwestionariuszem umożliwiła trafne formułowanie wniosków o objętej badaniami zbiorowości. Dzięki założonej metodologii z 95% pewnością osiągamy 2% błędu statystycznego.
Specjaliści od skuteczności!
Podczas analizy badań, zgodnie z konwencją statystyczną, usuwamy wartości odstające (przypadkowe i nierealne).
97.23%
Skuteczności
2.77%
Błędu statystycznego
Nasi Klienci:
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2020/05/psż-poznań-80x80-1.jpg)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/STS-80x80-1.jpg)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/Amp-Futbol-80x80-1.png)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/Anwil-80x80-1.png)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/fen-art-222-80x80-1.png)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/indeks-80x80-1.jpg)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/Lech-Poznan-FC-Logo-80x80-1.png)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/Śląsk-80x80-1.png)
![](https://sportanalytics.pl/wp-content/uploads/2018/04/Trefl-80x80-1.jpg)