Monitoring mediów za rok 2018. Badanie wizerunku. Profil kibica.
news
autorSport Analytics / 2018-12-05

MONITORING MEDIÓW

Dlaczego?
„Nowe media nie są pomostem między człowiekiem a naturą; są naturą” Marshall McLuhan
Media są obecnie nieodłącznym elementem marketingu. Ważne jest, żeby działać w nich świadomie. Posiadamy wiedze niezbędną do takiego świadomego działania, opartą na wskaźnikach mierzących obecność oraz ich jakość w mediach a także wartość przekazu. Jeżeli nie wiesz czy sponsorowanie sportu będzie/jest/było udane jesteś we właściwym miejscu.

Co oferujemy?
•    Badanie i analizy wpływu sponsoringu na wizerunek marki oraz stopnia akceptacji działań sponsoringowych
•    Badanie i analiza obecności w mediach
•    Badanie i analiza efektywności działań sponsoringowych
•    Monitorowanie Prasy i RTV: AVE
•    Monitorowanie Internetu: AVE
•    Szacowanie ekwiwalentu reklamowego
•    Badanie i analiza świadomości sponsoringu

 

 

 

 

 

BADANIE WIZERUNKU PODMIOTÓW SPORTOWYCH/SPORTOWCÓW

Dlaczego?
Jak Cię widzą – tak Cię piszą. Warto więc dowiedzieć się jak Cię widzą. Badanie wizerunku to autorski projekt Sport Analytics. Pozwala on opisać podmiot sportowy/sportowca zestawem opracowanych przy wsparciu ekspertów cech charakteru. Tego typu analiza pozwala ułatwić pozyskiwanie sponsorów ponieważ większość podmiotów posiada obecnie wizje tego jak chce być postrzegany – dlatego chętnie nawiąże współpracę z podmiotem bądź sportowcem pasującym do jego idei.

Co oferujemy?
•    Badanie wizerunku podmiotu sportowego w wybranym środowisku (np. Polska, województwo, miasto, kibice itd.)
•    Autorskie badanie wizerunku sportowców.

PROFIL KIBICA

Poznajemy potrzeby kibiców. Poprawiamy relacje z otoczeniem.

Widowisko sportowe jest produktem. Niestety duża część środowiska, do którego należą wszelkiego rodzaju podmioty sportowe, sponsorzy, związki itd., nie zdaje sobie z tego sprawy. Współczesny marketing w dużej mierze opiera się na badaniach. W tym miejscu pojawia się analityka. W tym miejscu pojawia się Sport Analytics.

Kibic dla klubu sportowego jest klientem. Poznanie klienta może mieć decydujące znaczenie dla funkcjonowania klubu poprzez zwiększenie frekwencji, czy zainteresowanie ze strony sponsorów z uwagi na konkretny profil kibica. Umiejętnie przeprowadzone badania kibiców pozwalają:
•     poznać kibiców – określić ich wiek, płeć, zarobki, miejsce zamieszkania,
•     lepiej zrozumieć zachowania kibiców, oraz rozpoznać potrzeby potencjalnych nowych kibiców, a w efekcie zwiększyć frekwencje na trybunach,
•     ocenić, które działania przynoszą efekty a, które nie,
•     komunikować się z kibicem,
•     poznać potrzeby kibiców (zakupowe, życiowe, zainteresowania itd.),
•     dokonać segmentacji kibiców,

Co oferujemy?
•    Stworzenie profilu kibica klubu (dane socjogeograficzne)
•    Zbadanie stosunku kibiców do klubu
•    Zbadanie wartości ważnych dla kibiców klubu
•    Segmentacja kibiców

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania pisz:

via email: kontakt@sportanalytics.pl
via FB: https://www.facebook.com/sportanalityka

 

 

 

 

Sport Success