Badanie wizerunku wybranych marek zaangażowanych w sponsoring sportowy.
news
autorMarcin Świacki / 2017-08-25

Część empiryczna pracy, wymagała pozyskania danych na temat wizerunku badanych obiektów. Niestety dane takie nie są ogólnodostępne, a na dodatek są one zmienne w czasie. Niepoleganie na danych zewnętrznych pozwoliło jednak na to, żeby mieć dostęp do bardziej szczegółowych informacji, które idealnie pasowałyby do zrealizowania założonego celu. Udało się to poprzez skonstruowanie własnego kwestionariusza ankiety. Całe badanie można było zatem zaplanować w ten sposób, żeby pozyskać dane w pożądanej postaci, a nie liczyć na to, że inni badacze lub firmy analityczne udostępnią potrzebne w niniejszej pracy informacje.

Raport do pobrania: http://tinyurl.com/wizerunekfirmisportowcow

Spis treści:

Metodologia badania. 2

Badanie wizerunku wybranych marek zaangażowanych w sponsoring sportowy. 8

Justyna Kowalczyk. 9

Robert Kubica. 11

Robert Lewandowski 13

Karol Linetty. 15

Adam Małysz. 17

Mariusz Pudzianowski 19

Agnieszka Radwańska. 20

Kamil Stoch. 22

Artur Szpilka. 24

Amica. 25

Biedronka. 27

Enea. 28

Lech Pils. 30

Lotto. 31

PKN Orlen. 33

Plus. 34

Samsung. 36

Star-Typ Sport 37

Volkswagen. 39

Statystyczne metody tworzenia par sponsorskich. 40

Miary analizy struktury i korelacji 41

Analiza skupień. 44

Inne, autorskie miary statystyczne wykorzystane w analizie. 49

 

Raport do pobrania: http://tinyurl.com/wizerunekfirmisportowcow

 

 

 

Sport Success