Tyberiusz Kowalczyk. Wizerunek.
news
autorSport Analytics / 2017-05-10

Badanie zrealizowano w dniach 3-18 kwietnia 2017 roku na próbie 1018 osób deklarujących wiedzę tego kim jest Tyberiusz Kowalczyk. Jako technikę przyjęto ankietę internetową. Link z dostępem do ankiety kolportowano poprzez media społecznościowe zawodnika oraz wsród osób z bazy danych Sport Analytics. Ze zgromadzonego materiału badawczego (3904 ankiety) – wylosowano zgodnie z przyjętym rozkładem próbę badawczą 1018 kwestionariuszy.
Ekwiwalent reklamowy określono na podstawie dostepu do monitoringu mediów firmy Brand24. Wartość wyliczono na podstawie tego ile klient musiałby zapłacić za reklamę, by dotrzeć do danej lilczby odbiorców.

Spis treści:

Ekspozycje marki

Rozpoznawalność

Skojarzenia

Wizerunek

Źródła informacji

Plany zakupowe

Branże potencjalnych sponsorów

Pobierz raport

 

Sport Success