Krajowa Liga Zapaśnicza. Profil kibica. Wizerunek organizacji.
news
autorSport Analytics / 2017-06-26

Badanie miało na celu zbadanie wizerunku i profilu kibica Krajowej Ligi Zapaśniczej, docelowo w celu ułatwienia pozyskiwania sponsorów adekwatnych do tego jak jest postrzegany przez sympatyków.
Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview – wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony www). Badanie zrealizowano w dniach 6 -17 lutego 2017 roku na próbie 908 osób. Jako technikę przyjęto ankietę internetową. Link z dostępem do ankiety kolportowano poprzez fanpage Krajowej Ligi Zapaśniczej oraz wśród osób z bazy danych Sport Analytics.

Badanie składało się z 15 pytań. W niniejszym raporcie zaprezentowane zostaną wyniki badania wraz z krótkimi komentarzami, oraz w końcowej części wskazane zostaną wnioski i rekomendacje.

Pełny raport do ściągniecia za darmo!

Główne wnioski:

Profil kibica / sympatyka

Mężczyzna
Przedział wieku 25 - 44 lata
Najczęściej zamieszkuje miasto średniej wielkości
Najczęstszy dochód 2000 - 3999 zł netto
Wykształcenie średnie, zatrudniony
Planuje zakup sprzętu sportowego
Amator aktywności fizycznej i podróży
Informacji szuka na portalu Facebook
Potencjalny sponsor to producent odzieży oraz napojów

 

 

 

 

 

 

Skojarzenia
zapasy
walka
rywalizacja
emocje
mata

 

 

Wizerunek


męskość
dynamika
pracowitość

Pełny raport do ściągniecia za darmo!

Sport Success