Monitoring mediów.
news
autorSport Analytics / 2016-09-27

Monitorujemy. Oceniamy ekwiwalent reklamowy. Wskazujemy korzyści płynące z mecenatu.

Dlaczego?

„Nowe media nie są pomostem między człowiekiem a naturą; są naturą”.  Marshall McLuhan

Media są obecnie nieodłącznym elementem marketingu. Ważne jest, żeby działać w nich świadomie. Posiadamy wiedze niezbędną do takiego świadomego działania, opartą na wskaźnikach mierzących obecność oraz ich jakość w mediach a także wartość przekazu. Jeżeli nie wiesz czy sponsorowanie sportu będzie/jest/było udane jesteś we właściwym miejscu.

Co oferujemy?

  • Badanie i analizy wpływu sponsoringu na wizerunek marki oraz stopnia akceptacji działań sponsoringowych
  • Badanie i analiza obecności w mediach
  • Badanie i analiza efektywności działań sponsoringowych
  • Monitorowanie Prasy i RTV: AVE, czytelnictwo, nakłady, indeks mocy, ocena wydźwięku itd.
  • Monitorowanie Internetu: AVE, czytelnictwo, nakłady, indeks mocy, ocena wydźwięku, liczba komentarzy, dzienny zasięg, słowa kluczowe itd.
  • Szacowanie ekwiwalentu reklamowego
  • Badanie i analiza świadomości sponsoringu

 

Chcesz wiedzieć więcej? Pisz na pawel@sportanalytics.pl

Sport Success