Efektywny sponsoring. Perspektywa kibica.

Chcesz wiedzieć w jaki sposób kibice postrzegają sponsorów?

Wyniki badania pokazują, że warto sięgać po sponsoring sportowy. Stopień przywiązania kibiców do klubów piłkarskich jest duży, a najsilniejszym uczuciem jest tożsamość. Warto też odnotować, że prawdopodobnie jest to najliczniejsza, a zarazem najbardziej angażująca się społeczność pasjonatów w Polsce. Potwierdzeniem tej tezy może być ilość osób, która wzięła udział w niniejszym badaniu. Blisko 15.000 osób zapragnęło powiedzieć sponsorom co jest dla nich ważne.

Niniejsze badanie pokazuje również, że relacje: sponsor – klub – kibice są oceniane przez fanów piłki nożnej zazwyczaj pozytywnie. Dla nich najważniejszy w sponsoringu jest fakt wsparcia finansowego ich ukochanego klubu. Co więcej, kibice pozytywnie oceniają aktywność klubów w zakresie kształtowania własnego wizerunku w mediach. W tym zakresie warto czerpać z umiejętności tych organizacji, które zazwyczaj lepiej niż biznes czują swoich fanów.

Big Data – mini-podręcznik dla laików

Chcesz wiedzieć czym jest Big Data?

Ponieważ termin ten wciąż nie doczekał się szerszego omówienia w języku polskim, a niemal wszystkie gazety biznesowe już zaczęły o nim pisać, uznaliśmy za konieczne oddanie do Waszej dyspozycji krótkiego podsumowania najważniejszych kwestii i określenia, w jakim stopniu zaawansowana analiza dużych zbiorów danych może przydać się w Twoim biznesie.