Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-01

Federacja FEN oczami kibiców i sympatyków.

FEN jest nadal nową organizacją MMA, która ma już pewne doświadczenie oraz cieszy się dużą renomą na polskim rynku mieszanych sztuk walki. Z pewnością duży atutem Federacji jest fakt, iż gale odbywają się bez długich przestojów i są pokazywane w telewizji bez usługi PPV.

Liczną grupę fanów, przyciągnęły właśnie walki obejrzane w Polsacie i Polsacie Sport. Kibic przed walką chce obejrzeć trzymający w napięciu i zaciekawiony trailer, a show na gali. Walki K-1 również cieszą się dużą sympatią wśród fanów. Respondenci często zwracali uwagę na to, że brakuje im gal bliżej ich miejsca zamieszkania. Zdecydowanie największa liczba osób chodzi na galę FEN ze znajomi. Często mężczyźni decydują się na pójście z żoną lub partnerką/partnerem.

Sympatycy FEN dobrze oceniają elementy, które wpływają na jakość widowiska, takie jak atmosfera, łatwość zakupu biletów, bezpieczeństwo itp., jednakże na delikatną poprawkę zasługują ceny biletów. Sympatycy bardzo wysoko ocenili szybkość nawiązywania kontaktu z Federacją FEN poprzez media społecznościowe. Promocja wydarzeń oraz jakość materiałów również zostały ocenione wysoko.

Zdaniem fanów brakuje konkursów i atrakcji przed galami. Sympatyków FEN można określić jako zagorzałych fanów MMA, ponieważ codziennie przeglądają Internet, w celu szukania informacji o mieszanych sztukach walki. W sieci widać przewagę mediów społecznościowych nad oficjalną stroną internetową FEN.

Z treści dostępnych w mediach społecznościowych i oficjalnej stronie internetowej FEN, fanów najbardziej interesują newsy oraz bieżące informacje na temat organizacji, a także informacje o zawodnikach oraz skróty video z walk.

Średnia wieku sympatyka FEN wynosi 29 lat. Wśród sympatyków FEN dominują mężczyźni. Pracownicy niższego, średniego szczebla oraz studenci i niepracujący tworzą większość sympatyków FEN.

Metodologia

Badanie opinii kibiców zostało przeprowadzone w dniach 20 – 28 sierpnia 2019 roku. Osobom badanym zostało udostępnione narzędzie w wersji on-line. W badaniu wzięło udział 1320 respondentów. Zastosowano warstwowo proporcjonalny dobór próby. Jednostką analizy w badaniu ilościowym byli kibice. Kwotami w przedmiotowym badaniu były płeć i wiek. Starannie dobrana próba losowa w połączeniu ze standaryzowanym kwestionariuszem ankiety umożliwiła trafne formułowanie wniosków o objętej badaniami zbiorowości. Dzięki założonej metodologii z 95% pewnością osiągamy 3% błędu statystycznego. Dodatkowo specyfika badanego obszaru oraz eliminacja wartości przypadkowych oraz nierealnych wykluczyła udział osób niezaangażowanych w zadaną problematykę.

 

Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-01                        Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-02 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-03 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-06 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-05 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-04 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-10 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-09 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-08 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-07 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-11 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-14 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-13 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-12 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-16 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-15 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-19 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-18 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-17 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-22 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-21 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-20 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-24 Federacja FEN. Perspektywa kibica. Raport z badań.-23

Share Button